Neuroturundus võitleb reklaamireostusega

“Me oleme tänasel päeval ümbritsetud kümnete kui mitte sadade reklaamsõnumitega. 99% neist ei ole relevantsed,” sõnastab teema tuuma Andres Lember, kes on pikalt töötanud jaekaubandusketi COOP turundusdirektorina. “Täpselt samamoodi nagu me räägime valgusreostusest, me saame rääkida reklaamireostusest,” Lisab Lember.

Kuidas muuta reklaamid jaekaubanduses selliseks, et need oleksid õigel ajal, õiges kohas ja suunatud õigele inimesele? See ongi neuroturunduse valdkonna väljakutse, millega Tartu Ülikoolis Andres Kuusiku labor tegeleb. 

Vaata lähemalt videost.

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.